piątek, 2 listopada 2012

HELLO NOVEMBER

Wreszcie jakiś cieplejszy dzień po serii minusowych temperatur. I wreszcie mogłam wyścibić nos, by zrobić jakieś zdj. 
Jest listopad, wszędzie dominują raczej ciemne, jednostajne kolory, ponieważ są jakby 'praktyczniejsze', ja nie uznaje tego słowa, podobnie drażniąco działa na mnie określenie 'uniwersalny'. A więc, by wyrazić odrobinę dezaprobaty błotku na ulicach i chodnikach przywdziałam miętowe spodnie i neonowe trampki. 
Co do reszty, sami zobaczcie;).

jacket-nn|shirt-h&m|blouse-sh|pants-h&m|shoes-ri|bag-sh






poniosło mnie ..

9 komentarzy:

  1. masz prześwietny sweterek. wprowadza juz w taki świąteczny nastrój. bardzo ci pasuje granatowy kolor (; zdjecia jak zwykle genialne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego powodu m.in. ją (ponieważ to bluza) przygarnęłam, bardzo lubię klimat świąt;) Dziekuje;)

      Usuń
    2. ah, to bluza.. co by jednak nie było jest prześwietne i bardzo ci pasuje...

      Usuń
  2. Gdzie kupilas kurtke ? i za ile ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stokrocie, nie wiem jak sie nazywa ten sklep. 160zł

      Usuń
  3. to twoj naturalny kolor wlosow czy malowane ? super jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodwaj częściej i więcej stylizacji :) bo czesto wchodze a tu bez zmian :) lubie twooje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że ktoś może czekać na coś nowego na moim blogu, ale bardzo się cieszę i obiecuje, że postaram się częściej wrzucać, choć nie będzie to proste:c

      Usuń

Świąteczna gorączka już za nami, więc postanowiłam podzielić się z Wami makijażem dziennym. Prawdę mówiąc często zdarza się, że makijaż oka...