piątek, 15 lutego 2013

SPA|PICS

Jakiś miesiąc temu zostałam zaproszona na zdjęcia do Hotelu Spa.
Celem było jak widać niżej uchwycenie różnych zabiegów na twarz i ciało. Monika ma cudownie delikatne ręce i niemalże zasnęłam:)
Byłam pewna, że zdjęcia nie będą mi się podobały, ponieważ prawdą jest, że stosunek do samej siebie mam sceptyczny(niestety), toteż nie zbyt interesował mnie efekt końcowy, czyli obejrzenie zdj.
Jednak dziś zmieniłam zdanie, kiedy znalazły się na mojej poczcie:). Co więcej nigdy nie widziałam siebie leżącej w gabinecie na łóżku pod ręcznikiem, "pozującej" w takiej pozycji.
Zdj może Was nie zachwycą, ale dla mnie to fajne zaskoczenie:)
Tymczasem pochłaniam jabłko, You Tube'owy trening z Ewa i śniadanie. Nie wiem dlaczego tyle zwlekałam:)
Im więcej ruchu, tym lepsze samopoczucie:)!







6 komentarzy:

Świąteczna gorączka już za nami, więc postanowiłam podzielić się z Wami makijażem dziennym. Prawdę mówiąc często zdarza się, że makijaż oka...