sobota, 5 marca 2016

ROSYJSKIE  KOSMETYKI

Dzisiejszy post poświęcę naturalnym kosmetykom do włosów i twarzy. Zamówiłam je całkiem niedawno, ale szamponów i odżywek używałam przez około rok. W skrócie, składy są imponujące- naturalne składniki, więc kremy nie zapychają (póki co), a nawilżająca maska nawilża. 
Nie przedłużając, niżej napisze kilka słów o każdym produkcie.



1. Maseczka do twarzy intensywna na noc.

  • Maska powstała na bazie oleju z cedru syberyjskiego
  • Dziki Rokitnik
  • Cladonia Śnieżna
  • Organiczny ekstrakt z Owsa
  • Ekstrakt organiczny Róży Dahurskiej
Na stronie sklepu, w którym zrobiłam zakupy znajdziecie całe opisy co konkretnie obiecuje producent. Jednak jeżeli chodzi o tę maskę, nakładam ją na oczyszczoną twarz na całą noc (można też zmyć po 20 min). Póki co odpowiada mi stopień nawilżania, skóra rano jest miękka w dotyku bez suchych skórek na nosie, z którymi miałam problem. Zapach- guma balonowa- jak dla mnie- BOMBA :D

2. Intensywnie nawilżający krem do twarzy na dzień do skóry suchej i wrażliwej.

Krem na bazie olejku TIARE oraz ALOESU.
Nie wiem czy to dzięki temu kremowi czy dzięki masce, a może dzięki obu tym produktom, jestem zadowolona ze stanu skóry twarzy. Koloryt wyrównany, zaczerwienienia zniknęły, jakieś niewielkie niedoskonałości, mam wrażenie zniknęły. Nawilżenie jest naprawdę konkretne. Jednocześnie krem nie zostawia tłustego filmu, nic z tych rzeczy. Kilka minut po nałożeniu można śmiało robić makijaż. Wszystko ładnie się ze sobą zgrywa. Zapach- bardzo przyjemny.


3. Odżywka do włosów- Organiczny Cedr. Włosy cienkie i osłabione.

Balsam do włosów na bazie organicznego olejku cedrowego. Przywraca naturalną równowagę skóry głowy, chroni przed nadmierną utratą wody.
W pielęgnacji włosów i ciała skupiam się na silnym nawilżaniu, więc zawsze staram się przed zakupem znaleźć informację na ten temat. Jeżeli chodzi o tę odżywkę, już po pierwszym użyciu włos jest śliski i miękki w dotyku. Zobaczymy jak długo to będzie trwało, zastanawiam się czy po prostu moje włosy nie przywykną do tej odżywki i przestaną reagować?
Natomiast zapach? Po wyciśnięciu na dłoń- pianka do golenia MĘSKA! Wraz ze spłukaniem wietrzeje i nie jest już tak jednoznaczny.

4. Szampon Rokitnikowy dla zniszczonych włosów z efektem laminowania.
Szampon szczelnie zamyka łuski włosów, regeneruje nawet najbardziej zniszczone włosy. Zapobiega nadmiernej utracie wody.

I tak jak w przypadku odżywki producent zapewnia, że włosy nie będą traciły tak szybko wody. I tutaj nie wiem, czy to efekt połączenia tej odżywki z tym szamponem dały w rezultacie śliskie i miękkie włosy, czy może oddzielnie dają podobny efekt. Jedno jest pewne, są dobrze dobrane do moich włosów. Różnica jest taka, że wcześniej moje włosy dzień lub dwa od mycia stawały się nieprzyjemne w dotyku, szorstkie. Teraz są sypkie i mięciutkie. 



 5. Myjący rokitnikowy scrub do mycia skóry głowy.
Intensywny scrub o potrójnym działaniu głęboko oczyszcza skórę głowy, zapobiega wypadaniu włosów, zwiększając dopływ krwi do cebulek włosowych. Reguluje pracę gruczołów łojowych.

Na temat tego peelingu nie napisze wiele. Użyłam go raz. Zapach syropu, dość przyjemny w użyciu. Na pewno każdej skórze głowy przyda się taki masaż. 



6. Mydło do włosów i ciała CEDROWE.
Mydło pozwalające zachować młodość włosów i ciała. Regeneruje uszkodzone włosy, wzmacnia cebulki włosowe oraz podnosi właściwości ochronne skóry.

To mydło kupiłam z czystej ciekawości. Jak na razie używam go pod prysznicem i od czasu do czasu do twarzy. Zapach ma bardzo ziołowy i bardzo przyjemny. Wystarczy odrobina a pieni się niesamowicie, nie wysusza jak typowe mydło.


Glinka idealna do mycia ciała i włosów (zamiast szamponu). Doskonale usuwa zanieczyszczenia skóry głowy. Ma działanie odświeżające i matujące. Doskonale pielęgnuje cerę wrażliwą i trądzikową.

Niestety pomyliłam się i zamówiłam sypką glinkę, a chciałam już gotową, żeby zaoszczędzić na czasie. Rozrabianie jej z wodą trochę mnie irytuje, ale mimo wszystko raz w tygodniu nakładam ją na twarz , szyję i część dekoltu. Szybko i bez problemu się zmywa. Jednak nie zaryzykuję umycia nią włosów. Zostawia skórę leciutko napiętą, ale jednocześnie nawilżoną.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczna gorączka już za nami, więc postanowiłam podzielić się z Wami makijażem dziennym. Prawdę mówiąc często zdarza się, że makijaż oka...