środa, 6 kwietnia 2016

ZROBIŁAM SOBIE ''TOALETKĘ''

Postanowiłam wziąć przykład z wielu dziewczyn, które przerobiły swoje stare biurka, blaty na toaletki.
Plan był taki, żeby kupić części tj. blat, nogi już gotowe w IKEA, ale zbierałam się i zebrać się nie mogłam. Inna sprawa to taka, że może to i dziwne, ale lubię używane ciuchy (kupować w ciuchlandach) podobnie jest z innymi rzeczami, mam na myśli właśnie to biurko, które sobie przemalowałam. Jest w jakimś sensie używane, choć sama je kupiłam kilka lat temu i nie miało służyć za toaletkę. Przecież równie dobrze mogłam kupić gotowe części w sklepie i tylko je poskładać, ale nie, miałam ochotę choć po odrobinę zrobić coś sama. Ogólnie rzecz biorąc bardzo lubię oglądać wszelkie video z takich właśnie prac, własnoręcznie coś przerabiając.
I tak natrafiłam na zdjęcie na instagramie, dziewczyny która właśnie to zrobiła- przemalowała stare biurko i to mnie urzekło.
Tak więc na drugi dzień pobiegłam po wszystkie niezbędne akcesoria.
I nie jest to może super wow efekt, jednak jestem zadowolona z własnej pracy.
Brakuje kilku rzeczy takich jak podstawa czyli lustro, krzesło i zastanawiam się nad szkłem na blat toaletki.

Co myślicie o takich przeróbkach ?:))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczna gorączka już za nami, więc postanowiłam podzielić się z Wami makijażem dziennym. Prawdę mówiąc często zdarza się, że makijaż oka...